Opinie o Deutsche Banku

Opinie o Deutsche Banku

Deutsche Bank Polska specjalizuje się w obsłudze klientów indywidualnych, choć nastawiony jest na wsparcie średnich przedsiębiorstw, instytucji finansowych i korporacyjnych, międzynarodowych koncernów w Polsce od ponad 20 lat. Doświadczenie, międzynarodowa działalność i struktury banku pozwalają na skuteczne pomnażanie kapitału klientów, a produkty i usługi kierowane do wszystkich grup, jakie obsługuje bank, są innowacyjne i unikalne. Opinii o Deutsche Banku można znaleźć sporo. Są one zwykle pozytywne, choć zdarzają się i mniej pochlebne.

Klienci indywidualni

W ramach obsługi klienta indywidualnego Deutsche Bank proponuje spory wybór kont osobistych, oszczędnościowych, walutowych, rachunku inwestycyjnego by spełniać oczekiwania każdego z nas. Najczęściej wybierane jest tanie konto osobiste dbSmart, z bezpłatnym prowadzeniem rachunku, wypłatami z bankomatów za 0 zł (DB i EuroNet), dostęp do serwisu online i obsługi telefonicznej, karta debetowa i dodatkowa karta dla osób od 13 roku życia. Bank oferuje także lokaty, w tym internetową dbLokatę z oprocentowaniem nawet do 5% w przypadku jednoczesnego założenia konta osobistego z lokatą. Kapitalizacja odsetek odbywa się na koniec trwania lokaty, a okres oszczędzania jest wygodny i całkiem atrakcyjny.

Kredyty i pożyczki

Mimo wielu wpisów w temacie długotrwałych procedur weryfikacyjnych kredytobiorcy te usługi warto prześwietlić dokładniej. Deutsche Bank bowiem oferuje całkiem atrakcyjne warunki pryczek i kredytów (tutaj porównasz Deutsche bank na tle innych banków). Można w ich ofercie znaleźć kredyty gotówkowe, także dla osób wykonujący wolny zawód (lekarz, prawnik, nauczyciel itd.), hipoteczne, pożyczki pod aktywa a także kilka ofert kredytów konsolidacyjnych. Oprocentowanie i warunki kredytów są całkiem rozsądne, więc czasem warto poczekać, by zyskać kredyt na miarę naszych potrzeb i możliwości.

Ubezpieczenia

Deutsche Bank posiada w stałej ofercie ubezpieczenia na Zycie, komunikacyjne, turystyczne, nieruchomości, a także kart i kont, czy prawne. W zależności od potrzeb można dopasować określone propozycje do swoich oczekiwań, za rozsądną cenę.

Klienci korporacyjni

Oczywiście bank dba także o klienta biznesowego i korporacyjnego. Na uwagę zasługują CashManagement i finansowanie handlu, usługi powiernicze i bankowość inwestycyjna. Analiza szczegółowa wszystkich produktów Deutsche Banku wskazuje na faktyczna troskę o klienta. Jak w każdym innym banku warto zwracać uwagę na tabele opłat i prowizji, by mieć świadomość ewentualnych kosztów, jakie będziemy musieli ponieść decydując się na konkretny produkt/ usługę. Oczywiście przed podjęciem ostatecznych decyzji związanych z finansami należy porównać kilka ofert równych banków, by wybrać najlepszą. Każdy bank bowiem oferuje zupełnie odmienne warunki. To, na co się zdecydujemy zależy od naszych oczekiwań i preferencji.